.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اخبار ویژه روزنامه خراسان

خبر آنلاين مدعي شد:

وحيد يامين پور، مجري برنامه « ديروز، امروز، فردا» با اشاره به اين که انتخاب ميهمانان اين برنامه بر عهده عزت ا... ضرغامي، رئيس صداوسيما است، اظهار داشت: دو، سه ماه اول آغاز به کار اين برنامه مکررا از افراد منتسب به اصلاح طلبان دعوت کرديم، اما اخيرا شيوه برگزاري اين برنامه تغيير کرده و اگر قرار است تغييري در آن ايجاد شود، بايد با تصميم مديران ارشد سازمان باشد.

مشرق مدعي شد:

شنيده شده آيت ا... مصباح يزدي، در اجلاس آتي مجلس خبرگان رهبري درباره مسائل فرهنگي سخنراني خواهد کرد. همچنين حسيني وزير اقتصاد هم در اين اجلاس از توفيقات نظام در مقابله با تحريم ها سخن خواهد گفت.

سايت تابناک مدعي شد:

عده اي از افراد خودسر در مراسم ختم حجت الاسلام سيدتقي موسوي درچه اي؛ عضو شوراي مرکزي روحانيون مبارز ايجاد اختلال کردند.اين مراسم که بعدازظهر روز گذشته در مصلي شهر ري برگزار شد، هنگام خروج آقايان محتشمي پور و مجيد انصاري عده اي افراد خودسر به اين دو نفر حمله کرده و قصد برخورد فيزيکي با آن ها را داشتند که با مداخله پليس اين افراد متفرق شدند و اين دو با هدايت پليس به خودروهاي خود منتقل شدند.در اين مراسم که با حضور خيل مردم و چهره هاي سرشناس برگزار شد، حجت الاسلام مروي به نمايندگي از مقام معظم رهبري نيز حضور داشت.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.115 seconds.